Skola, skridskor och träning

Ja, rubriken talar väl för allt. Har haft fullt upp idag, var först i skolan till klockan 16.00 sen var jag hem och åt med Tove och sen så stack vi ner till Stugsund och åkte lite skridskor. Igår var det ingen vurpa men tog väl igen det med tre idag, haha ;)
Efter skridskorna så stack vi direkt till träningen för att spela innebandy i 1,5 timme och sedan ha fys/rehab i en kvart. Riktigt rolig träning men nya övningar och sådär. Svettades som jag vet inte vad idag och jag tror fyra stycken klagade på att det var blött på grejer hahah, sånt man får ta säger jag! ;)

Tack vare att det har varit så mycket idag så har jag inte hunnit uppdatera, men slänger in nu för att ni ska veta att  jag lever iaf! Men är skit trött nu så ska sticka och sova nu. P&K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0