Skrivkramp eller något

Loggar in och loggar in men jag kommer aldrig på något att skriva. Har försökt att knäppa kort på alla kläder men det blev åt helvet eftersom kameran är sämst! Så tyvärr kommer det nog inga bilder på ett tag, kan ladda upp sen genom mobilen men då måste jag fylla på den först. Aja, ni vet hur det ligger till i alla fall.

Igår var det bandy också, Broberg - Bollnäs och vi vann!! Så sjukt jävla bra match så det finns inte, 5-2 blev det och nu har vi gått om cp Bollnäs i tabellen med. Nu satsar vi på att hålla oss kvar där och sen så ska vi plocka lite fler placeringar tycker jag, men annars går det framåt!

Idag har jag inte gjort några större kraftansträningar, har bara klivit upp ur sängen och tagit mig till datorn haha, har inga planer på att göra annat heller. Var nyss bandy på tv:n också, Hammarby-Sandviken. Sandviken fick storstryk med 10-5 och det var väl bra :)

Imorgon ska jag ner på stan och leta en julklapp till Jossan, men vad ska jag köpa?!
Har ni något förslag?
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0