Träningsvärk och hungrig

Har ont i hela jäkla högerbenet och kan knappt gå, men eftersom jag är envis som en åsna SKA jag träna idag! Det har jag faktiskt gett mig fasen på :)
För övrigt har jag nyss kommit hem från skolan, hade absolut inte hjärnan med mig idag för hade glömt både böcker och pennor hemma idag och därför sket sig allt. Vi har iaf flyttat fram naturkunskapsprovet som vi skulle haft nästa vecka till nästa vecka ändå och det är förjävla skönt eftersom det är kemi och hur mycket som helst och allt har glömts bort under lovet.

Bläää, orkar inte tänka på annat än mat nu, är så jäkla hungrig. Tror vi ska äta pommes, schnitzel (stavas?) och bea ;) Kan ju bli hur gott som helst! Ska väl ta och läsa lite nu kanske, boken är ju som sagt superbra!'
P&K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0