Bloggshoppen?!

Nog somnade jag alltid, vaknade för ett litet tag sedan, men fasiken vad skönt det var att sova alltså! Nu kanske jag inte kommer kunna sova senare, men det gör ju inget eftersom jag har sovit nu en stund och dessutom är det sovmorgon imorgon också. Det negativa med imorgon är att jag slutar sent som fan och det pallar jag fasen inte på en fredag, det är ju då man vill hem! Kommer iaf ha datorn med mig imorgon också, så jag hoppas att dagen blir mindre plågsam tack vare det.

När jag kommer hem imorgon så ska jag nog kanske rensa garderoben om jag orkar och det som jag rensar ut ska komma ut på bloggshoppen till försäljning. Brukar alltid ge till mamma annars, men har oftast så mycket nytt som jag inte använt som jag kanske kan sälja för en billig peng. Vad tror ni om det?! :)


Kommentarer
Postat av: MT

aw, tack det gör mig extremt glad!

2010-01-29 @ 12:46:21
URL: http://mariiette.blogg.se/
Postat av: MT

aaw, tack sötnos! får man hoppas att du stannar kvar!

2010-01-29 @ 13:18:06
URL: http://mariiette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0