Frugan, vart är du?

Stack ner till Tacobaren efterskolan och käkade en otroligt god nachotallrik, maten har blivit så fruktansvärt bra där nu sen de bytte ägare. Satt där ett bra tag i alla fall tills Olle, Micke och en till kom och då stack Tove och jag till banken och satte in lite småmynt jag lyckats spara ihop ;)
Stack efter det ut till Lidl och köpte massa godis som kommer räcka hela lovet typ, hahah. Nu ligger jag i sängen och känner att jag snart måste ta och sova en timme eller två. Ögonen åker bara ner och jag ser ut som en guldfisk hela tiden pga att munnen åker upp i ett kör :o

Näe, så får det bli. Men först ska jag ringa till frugan och höra om hon kommer snart :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0