Godmorgon

Får be om ursäkt för grymt dålig uppdatering igår, var inte alls meningen att det skulle bli så, men med lektionen som är på spridda ställen och ett tidigt av slut på dagen och sedan träning på det så blev det tyvärr så.

För tillfället sitter jag bredvid katten i sängen och ska väl fprtsätta gör amig i ordning snart. Känner att jag börjar bli förkyld igen och det är ju inte särskilt roligt, fan näsan rinner ju som en vattenkran, det ville ni kanske inte veta i och för sig ;)
Har bara tre lektioner idag men slutar ändå kvart i fyra. Kan de inte lägga lektionerna lite tätare? Hopplöst att bara sitta ju. Fast idag är det ändå rätt bra eftersom jag ändå behöver göra klart spanskan och det får jag ju chansen till nu på håltimmen.

Fattar att det är tråkigt när jag bara lägger in massa text-inlägg men jag lovar er ska bli bättre på att lägga in bilder.



Bara för det så lägger jag upp en mongobild på mig nu ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0