mätt som en plätt

Har nyss ätit massa god fisk och potatis som mamma hade lagat tills jag kom hem. Nu de flesta säkert att jag är knäpp som säger att jag älskar fisk men mammas stekta torsk är faktiskt det godaste man kan äta! Så efter att man proppat i sig en hel del ligger jag och latar lite i sängen för ska väl snart dra iväg till träningen. 

Efter träningen ska jag hem och plugga som en tok men kommer väl antagligen somna med böckerna över huvudet som alltid när jag ska plugga till något viktigt :P Men ska plocka fram lite träningskläder och sånt nu :)

Ja, här har ni en bild på några i laget sen början av säsongen. Kuriren var där för att kolla så vi hade börjat träna inför den hårda säsongen i div två osv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0