Shiet, förlåt!

Igår så jobbade jag på idrottshallen mellan 11 och 15, kikade lite på när Jocke spelade pingis efter det och sen blev vi bjudna på fest i Bollnäs så min kära fru och jag tog vårt pick och pack och stack dit. Var hemma hos Jocke med massa folk och sen gick vi ner på stan en sväng och sen till MAX och käkade lite. Gick hem till Jocke sen igen och somnade väl runt 04 och vem ringer inte 10.15 på morgon då om inte mamma. Var ju bara att kliva upp då eftersom jag inte kunde somna om och sen så duschade jag för att piggna till.

Efter det har jag väl i stort sett bara sett bandyfinalen och åkt hem. Varit en sjukt slapp dag faktiskt och nu är jag så trött så funderar om jag ska sova redan nu :)

Förlåt för superkass uppdatering!


Kommentarer
Postat av: ERICAPERZZON

Lät som en bra kväll iaf:)



Svar: Tack så jättemycket:)



/E

2010-03-21 @ 21:34:25
URL: http://ericaperzzon.se
Postat av: pimpXprincess

Svar: Härligt att höra! :)

2010-03-21 @ 22:05:40
URL: http://pimpxprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0