Nu är jag igång.... IGEN!

Efter att ha läst många bloggar en längre tid känner jag suget att börja skriva av mig lite igen. Det var väldigt längesen jag skrev något sist och det har hänt otroligt mycket.

Bland annat har jag gått ut andra året på gymnasiet, fyllt 18, fått körkort osv.. men den största förändringen har nog varit att jag flyttat ihop med min älskade pojkvän. Många tycker nog att det är konstigt eftersom att vi bara varit tillsammans i 4 månader, men vi passar verkligen som handen i handsken och jag känner att det är rätt så jag struntar i vad andra tycker!


Du är världens finaste i mina ögon älskling! <3


Kommentarer
Postat av: sandra

Vad kul att du och din pojkvän har flyttat ihop :)

2011-07-27 @ 10:25:07
URL: http://sandroou.blogg.se/
Postat av: sandra

sv: förstår det :) det är sådär, har ont i kroppen och halsen :( själv då?

2011-07-27 @ 11:16:02
URL: http://sandroou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0